Saturday 31 December 2011

Tahun Baru 2012

Assalamualaikum...bismillahirahmanirahim...

Semoga kasih Allah s.w.t mengisi setiap hari dalam hidup anda. Dengan berjalannya waktu, setiap pengalaman dalam hidup adalah pelajaran, tapi cinta akan selalu menjadi kekuatan dalam perjalanan kehidupan. Harapan Tahun Baru ini Kita akan memiliki visi baru, misi baru, hidup baru, hari baru yang akan lebih baik dari hari kemarin ..
….. Ucapkan selamat tinggal pada 2011 dan selamat datang 2012 .. Semoga Allah s.w.t memberkati kita .. semoga tahun ini jauh lebih baik dari tahun lalu dan harapan bahwa kita selalu menjadi teman yang baik ...
Iman membuat segala sesuatu menjadi mungkin. Harapan membuat segala sesuatu menjadi bekerja. Cinta membuat segala sesuatu menjadi indah. Semoga kamu memilikisemuanya untuk tahun baru ini..
Detik..demi detik, hari demi hari,hingga bulan demi bulan telah mengusung banyak cerita, suka..duka..menjadi warna nyata dalam hidup kita, tapi biarkan semua menjadi kenangan yang terpahat,kini tahun baru telah menyambut kita,tibanya kita memperbaiki kegagalan menjadi kejayaan, kita buka lembaran kisah baru dengan semangat dan keceriaan.
Tahun Baru….
MOTIVASI & OBSESI BARU
PERBAHARUI LAGI DIRI KITA MENJADI LEBIH BAIK!!!

Tiada kata yang seindah lantunan syair...
Tiada mutiara yang secantik bidadari....
Tapi hari ini lebih baik dari hari sebelumnya, kerana tak lama lagi kita akan melewati detik pergantian yang banyak di tunggu jutaan manusia di dunia.
Hanya satu yang dapat saya katakan
Selamat tahun baru 2012. Semoga Allah s.w.t mencucurkan rahmat kepada semua hamba-nya...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment